هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا
نوشته شده توسط : نیکنام

هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا

 هتل  آستریا ریزورت سورگون آنتالیا یکی از هتل های مجلل و منحصر به فرد منطقه سیده آنتالیا به شمار می رود. هتل پنج ستاره با برخورداری آب و هوایی مطبوع ، باغ ، ساحل اختصاصی ، معماری سازگار با محیط زیست ، بهره مندی از طبیعت زیبا و بکر ، امکاناتی ویژه و خدماتی نوین سبب شده تا هتل مجلل ۵ ستاره آستریا ریزورت سورگون از محبوبیت زیادی بین توریستان تور آنتالیا برخوردار باشد . به لحاظ موقعیت مکانی و جغرافیایی نیز باید گفت که هتل آستریا ریزورت سورگون ۹ کیلومتر تا منطقه ساحلی مناوگات و ۷۰ کیلومتر تا فرودگاه بین المللی آنتالیافاصله دارد واین مناطق گردشگری برای مسافران تور آنتالیا بشمار می آید .

asteria_sorgun_resort_antalya.jpg

امکانات هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا:

اتاقهای هتل آستریا آنتالیا شامل ۴۷۵ اتاق و سوئیت است که اقامتی رویایی و منحصر به فرد را برای مسافران تور آنتالیا فراهم می کند . مساحت و چیدمان متفاوت این اتاق های لوکس متناسب با نیاز و سلیقه میهمانان بوده و آرامش ایشان را تامین می کند . در طراحی و دکوراسیون آن ها از رنگ هایی زیبا و دلنشین تر استفاده شده تا فضای اتاق ها دلبازتر به نظر برسد .

asteria_sorgun_resort_antalya1.jpg

پارک آبی و سرسره هایی جذاب ، ماساژ درمانی و اسپا ، سالن ورزشی پیشرفته ، استخرهایی در فضای باز و استخر سرپوشیده ، ورزش های آبی  ، مرکز سلامت و آب گرم ، سونا و جکوزی ، حمام ترکی ، قابلیت اتصال به اینترنت پر سرعت ، خدمات خانه داری ، خدمات کپی و فکس ، برنامه های سرگرم کننده برای تفریح کودکان ، خدمات شستشوی لباس ، خدمات گردشگری ، انبار بار و چمدان ، تهویه مطبوع ، آسانسور ، فروشگاه ،  رستوران هیی با شکوه ، کافی شاپ ، بار ، محوطه حمام آفتاب ، پلاژ اختصاصی و . . . شامل می شود تا مسافران از سفر خود لذت ببرند.

asteria_sorgun_resort_antalya3.jpg

asteria_sorgun_resort_antalya2.jpg





:: موضوعات مرتبط: تورآنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل آستریا ریزورت سورگون آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا , لوکس ترین هتل آنتالیا , مجلل ترین هتل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: